Rabu, 04 November 2009

Data Centre !

Waaahhh..... lama juga ya gak posting. Maap banget neh, gw mah bener2 sibuk buerraatt !!!

Masukin Business News, ke facebook, ke blogspot ama wordpress, belom lagi buka2 recommended product. gak sempet deh. Nge-twit aje klo pas inget doank.. Denger aje tuh yg tukang follow up, pada berisik ! Pake web baru salah, pake web lama juga salah, gak jelas deh sama ama muka2nye Data Center !

Kemaren dan tadi pagi gw ngeliat di rukan barang2nye numpuk banget, isinye cuma kardus yg dalemnya kabel. Rendi juga baru dateng tuh ngangkutin tuh kabel-kabel ke lantai 2 barenga ama semua orang yg laen. NGos-ngosan die.. !!!

***

Kali ini, data centre bener2 kejar target, apalagi setelah keluh kesahnya menghilang. Linux yg udeh diganti Windows gak bisa bikin Data Centre santai2, tp masih aje ada yg bisa nyantai. Internet juga gak lemot tuh, jadi bener2 gak ada alesan sama sekali deh !!

***

Besok gajiaaaaaaaannnnn.........
Hmmm....hayoooo...siape yg udeh nyiapin daftar belanjaan, daftar makan buat sebulan ?
Klo gw sih udeh meter tuh panjangnye, apalagi senen gw ultah, pengeluaran gw makin banyak deh !

Sabtu gw mau jalan ama ortu gw, Minggu mau ke atlantis ancol ama anak2 IndoBD, minggunye gosok dirumah, seninnye..... traktirin gorenga yg 2000 dapet 3 biji, ya palingan juga buat 15 orang deh, yg di rukan mah gak usah ! xixixixixi

Ywdhlah, gw bingung mau cerita ape lagi, udeh kebanyakan bahan jadi bingung nyampurinnye gimane !! Wekekewww.........

Tidak ada komentar: