Rabu, 25 November 2009

Kantor Data Centre

Sorry banget nih, udeh lama kan gw gak masukin data kesini, jangan nyalahin gw donk, nyalahin tuh Pak Henry ama Mba Serly. Gara2 mereka gw hampir aja ngebuat blog gw terbengkalai, gak enak juga kehilangan penggemar gw yang udeh lama menunggu kabar baru dari blog gw.

***

Kabar pertama :
Mba Tina udeh secara resmi keluar dati IndoBD tepatnye di divisi Data Centre. Tapi, dia pindahnye sih gak jauh2, masih di depan tuh deket lift juga. Klo ke kamar mandi aje masih suka mampir kesini, makan aje disinih...

Kabar kedua :
Mba Serly sakit, kayaknye penyakitnye parah banget deh, kasian gw ngeliatnye. Kemaren aje ijin pulang, ck...ck...ck..Supervisor gw penyakitan hehehehe......... Rendy ikutan gak masuk, tuh anak juga sakit, jangan2 penyakitnye Mba Serly menular ?? I dont know about that...

Kabar ketiga :
Harus dengan ikhlas gw mau menemani Mba Yesi yang gak ada berenti2nye ngomong. Yup, buat sementara gw pindah ke sebelahnye dan duduk di tempatnye Rendi.

Kabar lainnya ???
Gak ada...

Gw aje udeh bingung mau ngebahas ape lagi disinih...
Saking udeh penuhnye isi kepala gw jadi bingung yg mane yg mau dikeluarin...

Yo wis lah, cukup sekian dan terima kasih !!!

Tidak ada komentar: