Senin, 11 Januari 2010

Kerjaan gw..

Sibuk..sibuk..sibuk...

Bayangin ajeh, gw kudu ngelarin kerjaan yg tiap gw kelar ada lagi yg laen. Kelar atu, nongol lagi yg laen, mantaabbzzz pisan euyy...

Gw udeh ga bisa ngapa2in lagi, udeh bosen juga nyamain kerjaan disini ama di Data Center dulu, secara gituh bukan cuma kerjaannye yg beda tapi juga manusianye dan makhluk yg menghuni ruangan ini, so different...
Jam kerja semuanye konsen ama kerjaan masing-masing, jam istirahat semuanye buyar kaya ape aje gituh yg ditimpuk terus buyar.

Kerjaan gw sekarang juga berurusan ama kertas-kertas dan nilai2 keuangan yg udeh dikeluarin. Bener2 dapet pengalaman yg amat langka. Kapan lagi lulusan SMA jurusan IPA bisa dapet jabatan di Pajak ? langka kan ? Kesempatan tuh jangan disia-siain... :-)

***

Huuuaahhh... ngantuk...
Semalem tidur malem banget, trus kebangun lagi cz Bokap baru aje dateng dari Yogya abis ngurusin pemakaman nyokabnye yg berarti Nenek gw.

Duuhh, jangan merem dulu donk mata,,,
Gw masih pengen update blog nih, udeh lama banget gw ga nge-blog. Klo boleh jujur, sampe sekarang belom ada sesuatu hal yg bener2 bisa gw ceritain disinih, sesuatu yg lucu, aneh atau malah sedih. Yang ada tuh yg sedih gw...

Huuuaahhh,,,,
Udeh ah, mata gw udeh ga bisa diajak kompromi banget, bener2 minta dipejemin neh, besok klo sempet gw sambung lagi ye dengan cerita yg gw rasa bisa seru buanget...

Tidak ada komentar: