Rabu, 17 Maret 2010

Rabu...

Hari Sabtu Mas Sandy udeh balik dari Bandung, tapi ampe sekarang masih aje belom kelar ngitungin stok yg balik lagi ke gudang. Baru aje 5 menit yg lalu semuanye udeh selesai dihitung, en sekarang lg diminta tanda tangan. Ga banyak sih yg selisih cuma kayaknye banyak yg ketuker aje...

***

Suasana kantor gw kali ini juga udeh mulai makin sibuk, udeh ada 3 orang yg jadi marketing baru cz juga bakal ada beberapa marketing yg bakal keluar. Kerjaan gw jg ga cuma ngurusin gudang doank, tapi ditambah ama tes sunde tuh...

Makin hari makin sibuk aje deh gw jadinye, kadang aje gw ampe lupa tu mau ke kamar mandi, heheheh....
ni hari aje ampe jam segini gw masih aje berkutak-kutik ama kompi sambil ngeblog and di tab berikutnye ada facebook yg jg lagi sibuk berchating ria gitu deh.

***

Hmm..cerita gw sekarang klo makin diliat kok cuma kayak cerita biasa aje ye, kurang memberikan imajinasi special ni buat para pembaca setia ye... Gw kayaknye jadi butuh bantuan ne buat mempercantik blog gw ini...

Hmmm...tapi kira2 ape ye yg enak ??? Ceritanye di-lebay-in gituh ? GA banget dehhhh...

Oh iya, gw baru keinget ama cerita tadi pas jam istirahat ama Sisca. Die tu pan ceritanye mau menceritakan satu cerita yg udeh die baca dan die kasih statement klo tu cerita sedih. Namanye juga cerita sedih, otomatis ceritainye juga sedih donk, sok-sok yg gimanaaaa gituh. Yaudeh, gw juga ikutan sok care lah pas die memulai ceritanye.

Awal cerita sih belon nyampe konflik, jadi komuk gw masih antara bingung dan penasaran ampe endingnye. Anehnye lagi, kenape si Sisca cerita ko tampang cengangar cengingir ye ? Lha pan gw jadi bingung donk... Ampe hampir ke ending ceritanye pun gw belon nemuin tuh yg namanye sedih, sampe endingnye aje yg ada gw malah ketawa geli gara2 gw protes ama die. Lha wonk cerita sedih ko bisa jadi cerita lucu sih klo Sisca yg cerita ???

Sumpah, baru kali itu tuh anak keliatan aslinye, ga bisa memperdalam cerita, hehehehe....

***

Yo wis lah, gw mau ngetes sunde dulu ye, besok di kamjut lagi..
See u...

Ga ada cerita menarik di Netway hari ini. Terima kasih...

Tidak ada komentar: