Senin, 07 September 2009

Duit gajian Abis... Bangku kantor patah ama gw !!!

Paraaaaaaahhhh..........

2 hari berturut-turut gw ngabisin duit gajian gw buat beli baju lebaran, mudah2 aje cepet da[et THR-nye deh. Duit gw udeh bener2 kritis banget neeeehhh....Kapan lagi ye kan, belanja setahun sekali aje kok pusing2 yak.

Apalagi si Rekha ama Sisca si Ratu belanja...semuanye udeh dibeli ama die, dan itu juga masih ada yang kurang ??? Dasar tuh orang berdua..kudu punya berapa stel baju sih ???

***

Gawat....
Bangku yg gw dudukin kebelah 5...Sumpeh deh, kagak boong gw !!
Gw juga gak tau ape sebab dan musabab setelah beberapa hari sebelumnya 1 kakinye udeh patah duluan. Padahal gw belom naro semua pantat gw di bangku, tapi kok udeh bunyi klotaakkk...dan Bruuukkkkkkk.!!!! pas ditengok bangku gw udeh kebelah 5 aje. Spontan anak2 pada ketawa semuah...Ceritanye ??? ---> Gw lagi mandangin orang yang ada diluar, bukan gw yg ganjen, emang kebetulan pengen bangun ajeh, eh pas duduk dikiiiittttt......udeh kebelah 5 aje deh. Emang dasar bangkunye aje udeh kagak betah didudukin ama gw, makanye begitu.

Hmmm....takut deh gw ngadepin Pak Suk, bukan takut disuruh ganti, tapi takut diketawain. Kaykanye kualitas bangkunye kurang beres deh, masa cuma digituin doank langsung patah. Kesannye berat badan gw tuh udeh overweight banget yak. Mungkin emang gw udeh berat, ditambah lagi tingkah gw klo lagi duduk kaya cacing kepanasan gak pake kulit, bisa ngebayangin gak ???

Sekarang gw minta 1 bangku dari hardware buat ngegantiin bangku gw yang patah, klo gak gitu gw duduk pake apaan ?? Masa gw disuruh berdiri ampe jam pulang sih ? Hadooohh......bingung deh gw cara ngadep Pak Suk entar, atau gak usah ngadep aje ye ? langsung buang aje tuh bangku ke tong sampah ? Weiittss...gak tanggung jawab amat yak ???

***

Udeh AC disini dingin banget lagi...kata Catur diluar panasnye menyengat, ampe die hampir tergiur dengan godaan di bulan puasa inih...

Aduuuhhhh.masih mikirin gw ngadep Pak Suk nih, ape besok aje ye pagi2...???

Tidak ada komentar: