Jumat, 11 September 2009

Hawa Lebaraaaann....THR udeh dateng !

Baru aje kemaren THR dateng ke rekening masing2, Hayooo...semuanye di cek atu2 donk, kira2 sape nih yg dapet full en sape yg dapet kagak full ??? Waaahh..nerusin belanja yang ketunda neeehhh....langsung deh besok hari sabtu menyerbu pertokoan dan mall2 di Jakartaaaa...

***

Gini nih klo udeh deket2 ama lebaran plus libur panjang, bawaannye maleeeeeesssss banget !!! Data center aje dari minggu kemaren udeh tinggal gitu2 ajeh. Ada yang masih masukin data, masih nelponin perusahaan yang gw rasa mulai minggu depan pada sepi cz udeh banyak yg cuti, masukin business news yang masih aje ngebahas pergerakan saham yg kepengaruh ama libur panjang lebaran, Mba Serly yang gak jelas masukin lowongan kerja cz kerjaan die yg laen udeh numpuk. Pyuuuccciiinnnnnggg.....

Bingung deh gw jadinye, jadi kepengen cepet2 liburan, biar hawanye kembali seperti semula. Sekolah2 mulai minggu depan juga udeh banyak yang libur. IndoBD libur dari tanggal 19 September ampe tanggal 28 September, jadi selama masa tenggang itu gw rasa blogspot gw kudu di istirahatin deh. Klo kantor gw masuk ya tampil lagi deh blog gw, secara getoohh blog gw pan isinye tentang anak2 IndoBD... Hehehehe

***

Ahhh....gini nih, klo udeh mau liburan juga gw udeh males banget mau ngeblog, ga ada yg bikin sensasi. Bosen gw ngomongin Mba Yesi mulu, gak ada yg berkualitas, yg ada ke-GR-an aje die tampil di blog gw terus.

Tapi kayaknye Rendi udeh jadi brondonk tuh, dapet jaminan ape tuh anak jadi brondongnye tante yanti, mantan marketing software di kantor ???

Huuuuuaaahhhhh.mata gw merem melek deh, ngantuuuuuukkkk !!!!!!

Tidak ada komentar: